НАЙГОЛОВНІШІ ПИТАННЯ ПО ВІДПРАВЦІ ЗАМОВЛЕНЬ ПІД ЧАС ВІЙНИ В УКРАЇНІ

1. Чи можлива доставка у *назва будь-якого населеного пункту*?

Ми відправляємо всюди, куди доставляє Нова пошта або Укрпошта.

Щодо Нової пошти:
Ви можете у корзині під час оформлення замовлення подивитись, які відділення у вашому населеному пункті працюють. У нас підключена синхронізація з базами Нової пошти, тому ви бачите у нас тількі актуальні станом на сьогодні відділення. 
Зауважимо, що поштомати наразі не працюють взагалі.

Щодо Укрпошти:
Тут у нас, на жаль, немає синхронізації, тому перед оформленнями замовлення просимо вас дізнатися, чи працює ваше відділеня. Пошук можна здійснити на актуальному сайті Укрпошти у розділі "Відділення". Або ж напишіть нам - ми подивимося.

Ми відправляємо послугою "Укрпошта Експресс". Більшість відправлень по Україні прибувають приблизно за тиждень з моменту відправки. Але, на жаль, в окремих випадках терміни можуть збільшуватися до 2-3 тижнів. Ми не можемо на це вплинути та не несемо відповідальності за швидкість роботи перевізника. Просимо враховувати цей момент при оформленні замовлень Укрпоштою.

 

2. Посилка точно доїде? А якщо відділення раптом закриється, поки вона в дорозі?

 Якщо за час, поки відправлення в дорозі, закриється відділення, на яке ви замовили - НП автоматично переадресує  його на найближче відділення. Укрпошта обіцяє, що можна буде замовити переадресацію на працююче відділення.

Якщо ви замовили НП, а єдине відділення у вашому населеному пункті закрилося поки відправлення у дорозі - то як варіант ми можемо це відправлення переадресувати собі назад, а вам відправити нове Укрпоштою (за умови її роботи).

Кожну ситуацію розглядаємо індивідуально, але і без косметики, і без коштів нікого не залишимо - у цьому можете не сумніватися!

 

3. Чи можливий самовивіз в Одесі?

У нас немає самовивозу, тому що у нас немає точки роздрібної торгівлі, є тільки виробництво.

Воно знаходиться у промисловому районі, у будівлі, куди вхід тільки для співробітників за перепустками, тому запрошувати туди за замовленнями ми не маємо можливості. По Одесі і до початку війни, і зараз доставляємо поштою. Для Нової пошти можлива кур’єрська доставка (в інших населених пунктах, до речі, також).

На час війни поки на весь асортимент діє безпрецедентна знижка -30% усі види доставки - платні.

 

4. Чи можна замовити післяплатою (накладений платіж)?

На жаль, накладений платіж зараз тимчасово недоступний з технічних причин. Не через недовіру до клієнток - хто у нас замовляв раніше, знає, що цей спосіб був доступний навіть без передплат по 100-200 грн як у інших магазинів. Ми обов’язково повідомимо коли ситуація зміниться!

Оплатити замовлення можна онлайн на сайті у 2 кліки через Apple Pay/Google Pay або ж  ввівши дані картки. Це перший спосіб у списку. Без комісій!

Інший варіант - за реквізитами (приходять в смс-повідомленні). Комісія мінімальна, не з нашого боку, зазвичай 0-3 грн.

 

5. Як швидко очікувати посилку?

Термін відправки замовлень - 2-4 робочих дні+робота перевізників до пункту призначення. Нова пошта найчастіше їде з Одеси того ж дня (якщо оплата на рахунок надійшла до 15-16 години дня). Якщо вам обов'язково потрібна термінова відправка - будь ласка, вкажіть це у коментарях до замовлення або зв'яжіться з нашим менеджером будь-яким зручним способом!

 

6. Чи можлива доставка закордон?

Так, можлива, і ми вже від початку відновлення роботи у березні успішно відправили кілька десятків посилок у різні країни - Польща, Угорщина, Німеччина, США, Ізраїль і не тільки. Всі подробиці в цьому розділі:
https://rosabella.ua/mizhnarodna-oplata-i-dostavka/