Ви можете оплачувати замовлення одразу, усі оформлені вами засоби є у наявності.
На період військового стану термін відправки замовлень - 2-4 робочих дні. Якщо вам потрібна термінова відправка - будь ласка, перепитайте у менеджера, чи сьогодні вона можлива. Після відправки номер ТТН надійде в смс-повідомленні.
Будь ласка, переконайтеся, що номер телефону, вказаний у карті замовлення - вірний. Для оперативного відстежування відправлень за допомогою ТК "Нова пошта" рекомендуємо встановити офіційний додаток.
Обов'язково перевіряйте цілісність замовлення в відділенні пошти / при кур'єрі. Що робити, якщо щось не в порядку, розписано внизу сторінки. Замовлення приїжджають у картонній коробці з нашою фірмовою наклейкою, всередині знаходяться лише косметичні засоби та наповнювач дерев'яна стружка, що забезпечує безпеку транспортування.
Способи оплати
Онлайн-оплата карткою (Apple Pay, Google Pay), без комісії
Оплата замовлення на сайті банківськими картами Visa, MasterCard через систему Monobank. Оплата без комісії. Надсилати підтвердження оплати не потрібно, замовлення автоматично потрапляє в обробку!
За реквізитами
100% передоплата на офіційний рахунок з картки будь-якого банку або через термінал. Реквізити прийдуть вам на пошту та в смс після оформлення замовлення (лист та смс-повідомлення автоматичні, тому прийдуть незалежно від обраного способу оплати). Чек/скріншот оплати обов'язковий для переведення замовлення в обробку!
Доставка
Нова Пошта (на відділення, поштомат або кур'єром)
Вартість доставки розраховується згідно з тарифами перевізника.
Відправлення після повної передплати замовлення.
БЕЗКОШТОВНО ДО ВІДДІЛЕННЯ ТА ПОШТОМАТУ ПРИ ЗАМОВЛЕННІ ВІД 1500 грн.
БЕЗКОШТОВНО КУР'ЄРОМ НОВОЇ ПОШТИ ПРИ ЗАМОВЛЕННІ ВІД 2000 грн.
Укрпошта
Термін і вартість доставки згідно з тарифами Укрпошти.
Відправлення після повної передплати замовлення.
Звертаємо вашу увагу на те, що зараз окремі посилки їдуть по Україні 1-2 тижні або навіть довше.
БЕЗКОШТОВНО ДО ВІДДІЛЕННЯ ПРИ ЗАМОВЛЕННІ ВІД 1500 грн.
Статус замовлення в особистому кабінеті на сайті
Дізнатися про стан свого замовлення можна за статусом:
Новий – усі оформлені замовлення до внесення оплати;
В обробці – оплата замовлення зафіксована, ми працюємо над ним;
Доставляється – замовлення вже зібране менеджером і незабаром буде передане кур'єру / вже передане і направляється на пошту - незабаром ви отримаєте смс-повідомлення з номером накладної;
Доставлене – замовлення в дорозі або вже приїхало на місце вручення (для відстеження прибуття посилки на ваше відділення радимо встановити додаток Нової пошти).
⠀
Увага! Усі статуси ми змінюємо вручну, не завжди відразу. Якщо ви оплатили замовлення онлайн на сайті або за реквізитами (і вислали нам підтвердження на пошту – для оплати за номером картки / рахунку це обов'язково!), а статус замовлення не змінився - не турбуйтеся, протягом 1 робочого дня це обов'язково відбудеться!
Важливі нюанси при отриманні на Новій Пошті
Будь ласка, не забувайте оглядати посилки у відділенні пошти. Всі наші відправки застраховані на повну вартість. Якщо вантаж пошкоджено, ми пропонуємо 2 варіанти:
1. Зробити фото / відео, відмовитися від посилки (причину вказати: пошкодження в процесі транспортування), повідомити нас, прикріпивши докази, попросити оператора зробити повернення нам (за наш рахунок). Ми якнайшвидше надішлемо вам повну заміну замовлення за наш рахунок.
2. Зробити фото / відео, забрати посилку (якщо більша частина в ній придатна для використання і вас влаштовує), повідомити нас, прикріпивши докази. Ми якнайшвидше надішлемо вам часткову заміну замовлення - тих позицій, які пошкодилися, також за наш рахунок.
Зверніть увагу: забираючи вантаж з пошти, ви погоджуєтеся з його комплектацією/цілісністю/зовнішнім виглядом.