Ви можете оплачувати замовлення одразу, усі оформлені вами засоби є у наявності.

 

На період військового стану термін відправки замовлень - 2-4 робочих дні. Більшість замовлень, оплачених онлайн до 16-17:00 з понеділка по суботу відправляються в день оплати, але можливі виключення. Якщо вам потрібна термінова відправка - будь ласка, перепитайте у менеджера, чи сьогодні вона можлива. Після відправки номер ТТН надійде в смс-повідомленні.


Будь ласка, переконайтеся, що номер телефону, вказаний у карті замовлення - вірний. Для оперативного відстежування відправлень за допомогою ТК "Нова пошта" рекомендуємо встановити офіційний додаток.

Обов'язково перевіряйте цілісність замовлення в відділенні пошти / при кур'єрі. Що робити, якщо щось не в порядку, розписано внизу сторінки. Замовлення приїжджають у картонній коробці з нашою фірмовою наклейкою, всередині знаходяться лише косметичні засоби та наповнювач дерев'яна стружка, що забезпечує безпеку транспортування.

Способи оплати

 

Онлайн-оплата карткою (Apple Pay, Google Pay), без комісії

Оплата замовлення на сайті банківськими картами Visa, MasterCard через систему Monobank. Оплата без комісії. Надсилати підтвердження оплати не потрібно, замовлення автоматично потрапляє в обробку!

 

За реквізитами

100% передоплата на офіційний рахунок з картки будь-якого банку або через термінал. Реквізити прийдуть вам на пошту та в смс після оформлення замовлення (лист та смс-повідомлення автоматичні, тому прийдуть незалежно від обраного способу оплати). Чек/скріншот оплати обов'язковий для переведення замовлення в обробку!


Доставка


Нова Пошта (на відділення, поштомат або кур'єром)
Вартість доставки розраховується згідно з тарифами перевізника. 
Відправлення після повної передплати замовлення.

БЕЗКОШТОВНО ДО ВІДДІЛЕННЯ ТА ПОШТОМАТУ ПРИ ЗАМОВЛЕННІ ВІД 1500 грн.
БЕЗКОШТОВНО КУР'ЄРОМ НОВОЇ ПОШТИ ПРИ ЗАМОВЛЕННІ ВІД 2000 грн.

 

 Укрпошта
Термін і вартість доставки згідно з тарифами Укрпошти.
Відправлення після повної передплати замовлення.
Звертаємо вашу увагу на те, що зараз окремі посилки їдуть по Україні 1-2 тижні або навіть довше.

БЕЗКОШТОВНО ДО ВІДДІЛЕННЯ ПРИ ЗАМОВЛЕННІ ВІД 1500 грн.


Статус замовлення в особистому кабінеті на сайті


Дізнатися про стан свого замовлення можна за статусом:

 

Новий – усі оформлені замовлення до внесення оплати;

 

В обробці – оплата замовлення зафіксована, ми працюємо над ним;

 

Доставляється – замовлення вже зібране менеджером і незабаром буде передане кур'єру / вже передане і направляється на пошту - незабаром ви отримаєте смс-повідомлення з номером накладної;

 

Доставлене – замовлення в дорозі або вже приїхало на місце вручення (для відстеження прибуття посилки на ваше відділення радимо встановити додаток Нової пошти).

Увага! Усі статуси ми змінюємо вручну, не завжди відразу. Якщо ви оплатили замовлення онлайн на сайті або за реквізитами (і вислали нам підтвердження на пошту – для оплати за номером картки / рахунку це обов'язково!), а статус замовлення не змінився - не турбуйтеся, протягом 1 робочого дня це обов'язково відбудеться!

 

Важливі нюанси при отриманні на Новій Пошті


Будь ласка, не забувайте оглядати посилки у відділенні пошти. Всі наші відправки застраховані на повну вартість. Якщо вантаж пошкоджено, ми пропонуємо 2 варіанти:

  1. Зробити фото / відео, відмовитися від посилки (причину вказати: пошкодження в процесі транспортування), повідомити нас, прикріпивши докази, попросити оператора зробити повернення нам (за наш рахунок). Ми якнайшвидше надішлемо вам повну заміну замовлення за наш рахунок.
  2. Зробити фото / відео, забрати посилку (якщо більша частина в ній придатна для використання і вас влаштовує), повідомити нас, прикріпивши докази. Ми якнайшвидше надішлемо вам часткову заміну замовлення - тих позицій, які пошкодилися, також за наш рахунок.

Зверніть увагу: забираючи вантаж з пошти, ви погоджуєтеся з його комплектацією/цілісністю/зовнішнім виглядом.